Tuesday, December 31, 2013

Viktornak, aki már 2 napja álmatlanul forgolódik éjszaka, mert nem posztolok



Talán a legfontosabb hír az az, hogy találtunk egy lakást! Illetve ez egy kis stúdió, de nagyon jó környéken, egy köpésre a belvárostól. Aki pedig kiadja, egy Simon nevű angol férfi. Nagyon szimpatikus volt és megértő, mert igazából az állt a szerződésben, hogy 600 credit pont alatt nem vagyunk jogosultak a bérlésre, de mondta, hogy ő is hasonló cipőben járt még pár évvel ezelőtt és nehéz elkezdeni építeni a credit historyt, így belement végül. Ennek a lakóháznak van egy kis konditerme is. Majd még írok a helyről bővebben, miután beköltöztünk. 2-án írjuk alá a szerződést.

A credit historyról nagyon sokat lehetne írni, de még én sem vagyok teljesen tisztában vele, hogy hogyan működik, viszont itt ez létfontosságú, hogy építsd. Hogyha van hiteled és azt törleszted időben, akkor látják, hogy megbízható vagy és pontokat kapsz érte, ám nem adnak hitelt, amíg nem látják, hogy megbízható vagy – 22-es csapdája.

Mi végül 25-én karácsonyoztunk, jó amerikaiakhoz híven. Ettünk, ittunk, majd a Jézuska kitojta az ajándékokat, aztán főleg kipihentük a hét fáradalmait. Megnéztük a Titanicot, amit én kb. úgy 10 évvel ezelőtt láttam utoljára, úgyhogy a szerelmi szálra nem is emlékeztem már tisztán. Ja és az egyik Titanic túlélő, Molly Brown, itt tevékenykedett és a denveri házából múzeumot alakítottak ki, na erre varrjatok gombot. Majd egyszer lehet, hogy megnézzük.

Ricsi húgának a magyar tanárnőjének a lánya is Denverben él és meghívott magukhoz 27-én. A férje amerikai és van egy 2 éves kislányuk. Elképesztő kislány, 2 éves létére csak úgy váltogatta a 2 nyelvet, anyukájához automatikusan magyarul, apukájához meg angolul szólt és nagyon értelmes dolgokat mondott, pl. hogy üstökös alakú sonkát eszik :D én kétévesen szerintem nem is ismertem azt a szót :D Beinvitálta a képzeletbeli kutyusait is a nappaliba :D Nagyon szimpatikus kis család, remekül szórakoztunk :)

Munkában minden ugyanolyan, valahogy szeretnek engem reggel 8-ra beosztani. Már párszor megtörtént, hogy késett az a pénztáros, akinek csak 9-re kellett volna bejönnie és végül 10:30-kor sikerült megjelennie, így én vagyok a biztos pont, amíg el nem alszom én is egyszer. (Közben kiderült, hogy az a lány terhes, így megbocsátom a késését) De mikor ilyesmi történt, hogy csak egyedül voltam és hosszú lett a sorom, akkor mindig beszállt valamelyik menedzser is segíteni. Egyébként már 8 előtt néhány bácsi ácsorog a bejárat előtt és alig várják, hogy kinyissuk az ajtókat. Múltkor meg nyitva maradt az ajtó és egy bácsi már 7:50-kor szeretett volna fizetni a bucijaiért, de még pénz sem volt a kasszában. Aztán mindig tőlem kérdezik, hogy miért nem engedtem be őket :D de amúgy nincs kulcsom, a menedzser nyitja ki az ajtót. Ricsinek sikerült múltkor 1 órával többet dolgozni, mert annyira belefeledkezett a munkába, hogy ott maradt. :D

Van egy Jesus nevű fiú, aki mindig megtanít pár új hasznos spanyol kifejezésre, eddig amúgy azt hittem, hogy vásárló, de ma az italporokat töltötte fel, aztán eltűnt. :D

Minden reggel ugyanazokkal az emberekkel szoktunk várakozni a buszra, a Janis Joplin kinézetű nő mindig elszív egy cigit míg várja a buszt, aztán ott van még a barnahajú lány és a buszsofőr meg úgy néz ki, mint a Dumb és Dumberből a szőke kócos, csak neki barna haja van. Mindig látom, ahogy 2 munkás bemegy az építkezésre és elhalad egy iskolabusz, néha egy helikopter is.

Az is még érdekes, hogy Ricsi legjobb barátja már az ovi óta egy Vince nevű fiú és itt az üzletben is az egyik szimpatikus fiút így hívják, sőt még az is kiderült róla, hogy a szülei Sioux (ejtsd: szíú) indián törzsből származnak. Viszont ez nem épp a legjobb törzs, mert Winnetou-t is a Sioux Oglalák ölték meg. Említette is, hogy az Apacsok a riválisaik voltak. :)

December 31-én Ricsi meg én sem dolgozunk, de január elsején megint reggel 8-ra kell bemennem. Szívás, ezért már most reggel el kell kezdenem alapozni :) BÚÉK!!!

Mivel nincs kép most ebben a bejegyzésben, ezért legalább Uruguay elnökének lenyűgöző beszédét csatolom :)ide

 

No comments:

Post a Comment