Monday, December 16, 2013

Dolgos hétköznapok



Felszerelés
Dolgozunk, mint a güzü. Egész múlt héten 8-ra jártunk be, tehát már 6-kor keltünk, ami nem olyan durva, csak már kicsit elszoktam a koránkeléstől. Hétfőn elvégeztük először a papírmunkát, majd dobozoltunk, azután meg takarítottunk. Falat és polcokat sikáltunk, felmostunk stb. Kaptunk menő pólókat és sniccert is. Minden hétfőn veszünk kaparós sorsjegyet, ezúttal 77 dollárt nyertem! Hurrá! Kedden kezdődött a betanítás, ahol megmutatták, hogyan kell használni a pénztárgépet. De előtte még 1 órát takarítottunk.

Először csak átmentünk az elméleten, kaptunk egy brossúrát is a használati utasításokkal. Szerdán folytatódott a betanítás. A mi műszakunkban van 3 ember, akik már egy előző ugyanilyen üzletben dolgoztak, hozzájuk voltunk beosztva hárman újak, Ricsi, én, meg még egy Richard. Kaptunk egy forgatókönyvet és el kellett játszanunk a szituációkat, először mint vásárló, aztán mint eladó. Én egy Jessica nevű lánnyal tanultam a kasszás szakmát, ő már tudta fejből a kódokat is. Megtudtam, hogy 4 lánya van és olyan jó neveik vannak, hogy Angel meg Destiny (sors,végzet) a többire nem emlékszem. :D Egyébként a munkatársaink jófejek és segítőkészek. Az is tetszik, hogy tényleg dolgozik mindenki szorgalmasan és nem csak lopják a napot. Egy másik fickónak is 4 gyereke van, szóval talán valahogy meg lehet élni ebből a fizetésből :) Ami nem tetszik az az, hogy végig állni kell a pénztárnál, nincs szék. A szerdai betanítás után még aztán az árut raktuk szét a polcokon, meg kihordtuk őket a raktárból, elég fárasztó volt. Az előző munkahelyemen még Csehországban, többnyire egy irodában ücsörögtem egész nap, úgyhogy most ezt a fizikai munkát még meg kell szoknom :) Eléggé szembetűnő a félig spanyol vagy spanyol nevű vagy egymást közt néha spanyolul beszélő munkatársak létszáma. Az egyik menedzsert is Jorge-nek hívják, ami a Györgynek felel meg, de úgy ejtik, hogy Horhé :D Meg Jessica is mondta, hogy az ő apukája mexikói.
Általában van 2x 15 perces szünetünk, meg egy félórás ebédszünetünk.
Ricsi is elvégezte a pénztáros tanfolyamot, mert itt mindenkinek segítenie kell, amiben tud. Ha pl. kevés a vásárló, akkor mehetek a raktárba vagy takaríthatok. Megtanultuk, hogy kell használni a kartonösszenyomó szerkezetet, avagy a hulladékprést, az eléggé tetszett :D
Arra is felhívták a figyelmünket, hogy majd mindig mosolyogjunk a vásárlókra, kérdezzük meg, hogy mindent rendben találtak-e és köszönjük meg a vásárlást, mert hogy nem is gondolnánk, milyen sok elégedetlen vásárló behív olyan problémával, hogy nem köszönt neki az eladó.
Kezdeti, megkapaszkodó munkának jó lesz ez, aztán még keresgélünk tovább.
Ricsi megkapta a fizetését a mosogatásért is, többet, mint amennyire számítottunk.
Aztán még az történt, hogy Ricsi letette a jogsi elméleti részét. Most van 30 napja a forgalmi vizsgára, viszont itt saját autóval kell vezetned, ami nekünk még nincs. Lehet viszont autót kölcsönözni, úgyhogy valahogy megoldjuk majd.
Mivel ma nem kellett mennem dolgozni, csak Ricsinek, ezért volt időm süniket sütni :D A receptet itt találhatjátok. Nagyjából 30 db. készült, a képen csak a pár legsikerültebb látható, az első adaggal kicsit gigantikus és amorf sünik születtek, de aztán belejöttem :D Hiába kerestem a kis zacskós sütőport a boltban, csak ilyen nagy 230 g-osat találtam, pár éven belül talán el is fogy :D 
Sütőpor
Lakást is keresünk újfent, mert itt már csak decemberben lehetünk, aztán le akarják bontani a házikót. Vasárnap meg is néztünk egy kiadó szobát, amit elég kicsinek találtunk és a környék is kicsit gettósnak tűnt, meg elég messze volt. A kiadó pár nagyon kedves volt amúgy és hazahoztak minket autóval. Még van 2 hetünk, remélem, rátalálunk az igazira. :)
Gondolkoztam, hogy osszam-e ezt meg vagy ne, de hátha valaki kedvet kap majd egy kis testmozgáshoz, a többieknek itt véget ér a bejegyzés. :) Elég nagy a mozgásigényem és nagyon szerettem mindig is táncolni, ugrándozni, mozogni stb. Viszont nem szeretem ugyanazt a gyakorlatot sokáig csinálni, untat a konditerem is. Rátaláltam a számomra tökéletes gyakorlatokra és mindet a youtubeon meg lehet tekinteni. Szóval ez a Blogilates és egy Cassey Ho nevű bolondos nő áll mindezek mögött. Link   Most épp a decemberi edzésprogramot követem, jelszóval védett, de nem hiszem, hogy gond lesz, ha elárulom, hogy azt kell beírni, hogy: hohoholdthatsquat. Majd itt található egy kinyomtatható naptár és a letornázott napokat aláírhatod, hogy tényleg megcsináltad. A másik szuper dolog, hogy ha lejjebb görgettek, akkor láthatjátok, hogy napokra szét van osztva, szóval nem kell keresgélni a videóit, csak kattintani és megjelenik az aznapi adag. Van hozzá egyébként étrend is, de azt kihagyom, mert nem akarok most fogyni, csak tornázni. Arra fel kell készülni, hogy néha idegesítően sokat locsog vékony, éneklő hangon, de ezt leszámítva nagyon bírom a gyakorlatait.
Ricsi művészképei az éjszakai belvárosról:

No comments:

Post a Comment