Tuesday, April 1, 2014

Túl sok jó dolog :)



Még a hét elején azt írtam fel magamnak jegyzetként, hogy „fénymásolt kulcs”. Ugyanis G lefénymásolta nekem a kulcsa vonalkódját, így már nem kellett menedzsert hívnom a sztornónál vagy ha láttam, hogy valamelyik pénztárosnak csak a kulcs kell, akkor a segítségére siettem. Meg már árut is visszacseréltem, mikor G teljesen egyedül hagyott az üzletben, mert hogy el kell ugrania valahova 10 percre, de kb. 1 óra lett belőle. Viszont csütörtökön kaptam egy igazi, saját vonalkódot, így már én vagyok a 106-os számú supervisor :D Továbbá 1 dolláros fizetésemelést is kaptam, mert hogy nem akarnak elveszíteni, mint Ricsit, ja meg hogy „extremely smart” (rendkívül okos) vagyok :D Negatívumként azt hozta fel, hogy csöndes vagyok. És ez ilyen berögződés maradt a fejében, pedig hozzá már direkt jó hangosan beszélek. Mert G-ről amúgy tudni kell, hogy nagyon hangos és Napóleon komplexussal küszködik. Kíváncsi lennék, hogy viselkedne, ha nyerne Szlovákiába zöld kártyát és senki se beszélné az ő anyanyelvét és mindent nulláról kéne kezdenie. De már kieszeltem valamit, ha megint elkezdené ugyanazt a beszédét arról, hogy halk vagyok, mert mindig ugyanazt mondja, majd leírom, ha sikerült :D Inkább ő is néha befoghatná és kicsit összeszedhetné magát. Most megint nagyon mérges voltam rá. Mert ugye szorgalmasan csinálom a pékrészleget, mindent megszámolok ott abban a dermesztő hideg fagyasztóban, olyan szép rendet raktam, végre mindennek megvolt a helye. Ismét jó rikító narancssárga szövegkiemelővel bejelöltem, miket rendeljen. Erre föl rendelt egy akkorát, hogy be sem lehet férni a fagyasztóba és megint olyan dolgokat, amik nem kellenek. Mikor mondtam neki, akkor meg ráfogta H-ra, hogy ő csinálta a megrendelést :D De természetesen nem H volt, mert beszéltem vele is. Már egyáltalán nem csinálom lelkesen, kihozom, ami kell, aztán ha akarja számolja meg ő, miből mennyi van, mert szerintem az életében nem járt még a fagyasztóban. Legyen most ennyi elég a gyökér naplóba, mert csak felhúzom magam.

Ricsinek nagyon tetszik az új munkája. Két sráccal dolgozik együtt, akik közül az egyik eleinte nem szerette, de egyszer elmentek együtt a vadasparkba az ebédszünetben, ahol bölényeket láttak és azóta jó barátok. Épp az ellenkezőjét kell csinálnia, mint a SAL-ban. Itt a raklapról rakodás helyett, raklapra rakodik, valamint targoncát is vezet néha, amit nagyon élvez.(habár az első nap átment vele egy ajtón, ami csukva volt). Ezt a munkát addig fogja végezni, amíg fel nem veszik villanyszerelőnek, az írásbeli vizsgán sikeresen átment, a szóbelire április 15-én kerül sor.

Az történt továbbá, hogy múlt szombat reggel, mikor 7-től dolgoztam, mert pénzt számoltam, bejött H, (spanyolul J), és adott 2 VIP focijegyet, mert hogy ő most nem tud elmenni és hogy aznap 4-kor kezdődik a meccs. Fogtuk magunkat Ricsivel és részt is vettünk ezen az eseményen, ahol a Colorado Rapids játszott a Kansas City ellen. Külön elzárt, VIP-s lelátón ültünk és közben annyit és azt fogyasztottunk, amit csak akartunk, mert minden ingyen volt. Sajnos, a hazai csapat kikapott 2:3-ra, de mi azért jól szórakoztunk, egyébként Ricsi Kansasnek szurkolt :D

Még aznap, Mike a húsrészlegről, úgy gondolta, hogy nekünk adja a régi autóját, INGYEN. :O Ez a dolog folyamatban van még, de tényleg komolyan gondolja :D Annyit tudunk, hogy Acura márkájú. Munkában már elmondta mindenkinek, hogy milyen bőkezű és egy csomóan kérdezték, hogy húú Mike oda akarja nektek adni az autóját? :D 

Simontól, a házmestertől is kapott a Ricsi megbízást és most neki is besegít 10 dolláros órabérért. Pl. múlt héten valamilyen papírokat kellett becsúsztatni a lakásajtók alatt, a mi lakóházunkban, meg még 10 perc gyaloglásra innen egy másikban. Nagyjából 1 óránkba tellett ez az egész, de Simon 4-nek számolta és másnap már várt a 40 dollár egy borítékban. Az új megbízása pedig az, hogy más apartmanok után kell kémkednie és az alibije, hogy egy külföldi diák, aki ügyvédi gyakornoki programban vesz részt és csak fél évre kell neki lakás és mindenféle infókat ki kell derítenie.

Jaa nem szabad elfelejtenem még, hogy Ricsi ültetett paprikát és paradicsomot, egyelőre még csak kis tálakba, de már 2 kis hajtás ki is bújt a földből :) Szeretnénk majd kibérelni egy kis kertet, ahova majd kiültethetjük a növényeket.
Sajnálattal vettem észre, hogy márciusban mindössze csak két bejegyzést sikerült megírnom. Ne féljetek, nem apadt a lelkesedésem a blogírás iránt, de sokszor nem is történtek említésre méltó dolgok. Igyekezni fogok azért legalább hetente írni, hogy enyhítsem fékezhetetlen olvasási vágyatokat. Puszi!
A Colorado Rapids kabalájával
Ingyen kaja, ingyen sör
Paradicsom

1 comment:

  1. Ricsi milyen sokat fogytál! :O már nem is lehetne eljátszani veled h terhes vagy! pedig az vicces volt :D
    amúgy tök jó h minden rendben van veletek, Ági, szerintem is Te kellenél oda vezetőnek! a teljesen logikus és józan észnek megfelelő döntések úgy látszik nem fekszenek az ottaniaknak...
    puszi Nektek! :) Ancsi

    ReplyDelete