Saturday, April 12, 2014

Nem lehetett felmenni



Az egyik nap Ch a jófej menedzser, kizárta magát az irodából és megkért, hogy másszak át a pihenő szobából az irodába a mennyezeten keresztül. Eléggé filmbe illő jelenet volt és hogy fokozzam az izgalmakat egy kicsit le is szakadt a plafon, de nem estem le, csak aztán Ch mondta, hogy inkább akkor jöjjek vissza, de már oly közel voltam, úgyhogy aztán sikerült bemásznom és kinyitnom neki az ajtót.
Lyuk a plafonon


Valamelyik nap épp a Safewayben vásároltunk, mikor egy fickó kicsit furán, de mégis megértettem, hogy magyarul, megkérdezte, hogy: „madzsar vagy?“ :D Mert, hogy csak a Tisza cipőm miatt gondolja. Aztán kiderült, hogy élt Magyarországon és mindhárom gyereke ott született, a felesége meg görög, ja ő amúgy amcsi volt. Még azt is mondta, hogy Magyarország a világ legjobb országa :) [ha van pénzed és nem érdekel a politika - a szerk. megj.] Aztán számot cseréltünk és talán írunk is nekik, hogy akarnak-e találkozni, mert amúgy 2 hét múlva költöznek vissza Európába.

Április 4. egy nagyon fontos dátum, mivel akkor van apu születésnapja és tavaly azon a napon kötötték be a fejem. Így múlt pénteken ünnepeltük az első házassági évfordulónkat Ricsivel. Ezen felbuzdulva, munka után ellátogattunk a Jumpstreet-re. Ami egy ugrálós hely, tele faltól falig nyúló trambulinokkal. Lehetett pl. kosárlabdázni is trambulinról, már tudom milyen érzés felugrani egész a palánkig és bezsákolni a labdát. Lehetett kidobóst is játszani a többiekkel, az is nagyon szuper volt, mert ott is trambulinokon kellett közben ugrálni és eltalálni az ellenfeleket. Vagy volt egy nagy gödör tele szivaccsal, ahova bele lehetett ugrani, aztán elég nehéz volt kimászni :D Sajnos, képeket nem készítettem, mert bezártam a telefonom az öltözőben egy szekrénybe, amibe 4 db. negyeddollárost kellett bedobni és így is csak 3 volt nálunk, de lenéztem a földre, ahol épp megpillantottam egyet és így meglett a hiányzó negyeddolláros és ha kinyitottam volna, akkor megint bele kellett volna dobni újabb aprókat és ahhoz fel kellett volna váltani a pénzünket, szóval macerás volt és ugrálni akartunk, remélem, megértitek. A belépőt egyébként egy kuponos oldalon, a  groupon-on vettük meg, ahol mindenféle cégek kínálják a kedvezményes termékeiket és szolgáltatásaikat, olyan mint mondjuk Magyarországon a Bónusz Brigád.
Trambulinok
forrás:google

 
Trambulinos kosárlabda
Szivacsgödör

Most hétvégén a Doors Open esemény zajlik Denverben. Mikor megláttuk, hogy be lehet menni a Republic Plazaba is (ami a 218 m-rel Denver legmagasabb épülete), nagyon megörültünk, mert azt hittük fel lehet majd menni a legfelső emeletre és kinézni Denverre. Sajnos csalódnunk kellett, mert csak az előcsarnokba és az alagsorba lehetett bemenni, ahol megnézhettünk egy elég érdekes kiállítást. Ezek az alkotások mindenféle régi tárgyakból és újrahasznosított kellékekből készültek. Meg mindeféle ingyenes „tour“-ra is be lehetett jelentkenzni, de mi azt gondoltuk, elég lesz kinézni majd az épületekből, így nem is terveztünk be ilyet, ezért már majdnem minden tárlatvezetés be volt telve. Talán majd jövőre ügyesebbek leszünk :) Aztán bementünk egy másik magas épületbe, ahol szintén nem volt semmi érdekes, csak pár sátor, az egyiknél reklámtáskák álltak az asztalon és annyira kíváncsi voltam, hogy vajon mi lehet benne, hogy gondolom meglátták rajtam és mondták, hogy elvehetek egyet :D volt benne egy palack víz meg egy lakberendezős magazin. 

Nem fért bele a képbe
Ricsi dolgozósarka

Autónk még mindig nincs, de most nem is annyira baj még, mert nem tudjuk még, hogy hol parkolnánk, mert az összes környező parkoló fizetős. Valamint át kell iratni az autót Ricsire, amit csak hétköznap lehet és hol Ricsinek nem jó, hol Mike-nak. De ha végre meglesz, akkor szólok mindenképp.

Ezúttal mi küldtünk haza csomagot, kicsit megijedtem, hogy gond van, mert a nyomkövetésen 3 nap után is azt mutatta, hogy még Denverben van a csomag. De aztán nagyjából 12 nap alatt megérkezett. Küldtem pl. konzerv jalapenot, mert itt mindenhez azt eszik és szerintem egész finom. Meg még sok mást is, ami nem annyira érdekes :D Még nem említettem a Bath and Body Works üzletet, ahol mindennek olyan jó illata van. Egyszer vettem ott egy testápolót és miután bekentem magam, állandóan szagolgatnom kellett magam, mert olyan finom illatom volt :D és a pizsamám is átvette azt az illatot, mindig szépeket álmodtam :D najó nem :D Itt vettem anyunak is egy Pure Paradise nevű krémet és azt is annyiszor megszagoltam, közben arra gondoltam, ahogy egy trópusi szigeten a fehér homokos parton szaladok, fölöttem a végtelen ég és a türkizkék óceán habjai nyaldossák szökkenő lábaim. Remélem, anyu is hasonló érzéseket táplál a testápoló iránt.

Néhány véletlenszerű tény:

- Ricsiék minden pénteken egy Chipotle nevű mexikói étteremben ebédelnek. Ez hagyomány.

- Vasárnap állítólag havazni fog, pedig már olyan jó idő volt.

- Befejeztem a Sárkányok táncát, azaz A tűz és jég dala 5. kötetét. Már épp Az éhezők viadalát (Hunger games) olvasom, de annak is az utolsó fejezetét, mert olyan érdekfeszítő volt, hogy pár nap alatt kiolvastam. A filmet még nem láttam. Brünnben olyan sok embernél láttam Kindlet vagy könvyet a villamoson, itt valahogy nem annyira divat és munkában is csodálkoznak, mikor olvasni szoktam a szünetben :D
- Ricsi kedden megy a szóbeli felvételire, a munkából alig akarták elengedni, pedig csak kb. 2 óráról lenne szó

Nagyjából ezek történtek az elmúlt napokban.  :*

4 comments:

  1. Szio , nagyon szupi a blog :) élvezettel olvassuk. Mi is hasonló cipőben járunk mint Ti. El lehet érni titeket privátban is? Rita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Rita! Köszi a szép szavakat! Ti is zöldkártyások vagytok? Megadom mondjuk az email címem és ott még folytathatjuk :) kismesziga@yahoo.com

      Delete
  2. Ági, mutasd be az amerikaiaknak a kezedben lévő papírlaphalmaz:
    - "Emberek, ez itt a KÖNYV! Könyv, ezek itt az Emberek! Ismerkedjetek szépen!"
    (Ancsi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát lehet, hogy ezt fogom tenni :D De ma az egyik kollégám megkérdezte, hogy hol van a könyvem :D mert épp akkor nem olvastam, de a szekrényemben volt. Szóval már hatottam rájuk egy kicsit :D

      Delete