Tuesday, February 4, 2014

Új bejegyzés


Tegnap már majdnem elkészült a bejegyzés, de akkor eljutottam a Red Rocksos részhez, amit majd lejjebb láthattok és véletlenül megnéztem egy ott játszódó Pearl jam koncertet, így végül csak ma fogom befejezni, de nem baj, mert így még leírhatom a friss élményeinket, amiket az állásbörzén szereztünk, majd szintén lejjebb olvashatjátok el.

Annyira gyorsan telik az idő, pedig még akartam egy januári bejegyzést írni és tessék február van.

Itt hol havazik, hol süt a nap, de most inkább hidegebb van. Ricsi kicsit náthás lett, aztán ez átterjedt rám is, de a napi 5 gallon (na jó annyi nem) tea már kezdi kifejteni jótékony hatását. Aztán lehet, azért fáztam meg, mert mindig a google-n szoktam megnézni az időjárást és állandóan azt írom be még megszokásból, hogy „Brno weather“ :)

Az elmúlt héten sok Broncosszal kapcsolatos inger ért. A munkában az általam készített dekoráció még bővült ilyen nagy zászlókkal, hogy huhú jön a Super Bowl meg kék és narancssárga lufikkal is. A menedzserek is Broncos mezben jártak be egész héten. Egyik nap én is ennek a csapatnak a logójával ellátott téli sapkát viseltem, próbáltam magam lefényképezni a vécében, de nekem ez nem megy, fura lett mindegyik kép, úgyhogy kitöröltem őket. Csak mentális képet készítettem, de azt nem tudom megmutatni :D
Február 2-án zajlott a nagy meccs a Denver Broncos és a Seattle Seahawks között. Aznap 4:30-ig dolgoztam és pont akkor kezdődött a meccs. Mire hazaértem és megtaláltam, hogy hol tudnám online nézni már kb. 18:0-ra vesztésre állt a Broncos. Egyébként egy seattle-i kirándulás rajta van a bakancslistámon, de most nem szurkolhattam nekik :D Először csak úgy háttérzajként ment a meccs nekem, aztán azon kaptam magam, hogy teljesen felkavar, hogy még nem szereztek egy pontot sem és izgatottan nézem annak ellenére, hogy még mindig nem értem teljesen. Aztán a félidőben Bruno Mars lépett a színpadra, nekem amúgy tetszett az előadás. Szeretem, mikor élőben, zenekarral nyomják és aztán csatlakozott a Red Hot Chili Peppers is. Itt megnézhetitek rosszabb minőségben, ha nem törlik addig a youtuberól. Az RHCP-t még hallgattam volna tovább is és a Give it away c. számuknak kimondottan örültem. Nem tudom mi a titkuk, de remélem 50 évesen én is így fogok ugrálni, mint ők, meg mint a szüleim, akik szintén nem öregszenek. Aztán persze nagyon fontos volt megmutatni a sztárokat is a lelátón, ott volt többek közt Paul McCartney, John Travolta meg David Beckham is. Végül 43:8-ra kiütötték a Broncost. Ricsi este 9-ig dolgozott és mondta, hogy ittas és szomorú rajongók tántorognak hazafele, de valóban nagy volt a csönd. Azért kíváncsi lettem volna, hogy mit lett volna itt, ha nyernek. :)

A munkában már 3 hete nem rakták ki a statisztikákat, gondolom nem értek rá a nagy meccs okozta izgalmak miatt, így nem is tudtuk, hogy milyen gyorsak voltunk és mennyit tévedtünk. Aztán
vasárnap kitették az elmúlt 3 hétre és képzeljétek, már kétszer az első helyen végeztem, egyszer meg második voltam. Ricsi meg pár napig szintén pénztároskodott és ő meg a harmadik helyre került. Ja és múlt héten valahogy 6 dollár mínuszban voltam, de az most nem számít, mert első vagyok :D

Holnap résztveszünk egy állásbörzén, hátha találunk valamilyen jobban fizető állást. Meg így személyesen lehet majd jelentkezni, ami jobb, mint online, mert úgy nem is biztos, hogy valaki elolvassa az életrajzunkat. Ricsi vissza szeretne térni most már az IT szakmába. Nos, megjártuk és már előre kikerestük, hogy melyik standok érdekelnek. Be lehetett mutatni az életrajzunkat is egy szakértőnek, aki elmondta, hogy mi a baj vele és adott egy listát is, hogy mit kell mindenképp tartalmaznia egy életrajznak. Sőt vannak ingyenes kurzusok is, ahol megtanítanak tökéletes életrajzot készíteni, majd lehet,
Job fair
hogy egy ilyenre is elmegyünk, mert kiderült, hogy a mi életrajzunknak is vannak hiányosságai. Ennek ellenére adtunk belőlük néhány cégnek és begyűjtöttünk pár ingyenes dolgot is, pl. tollat, noteszt, kitűzőt meg édességeket.  A U.S. Army is meghirdetett informatikai állásokat és nagyon kecsegtetően hangzanak az ajánlataik, pl. 100%-os orvosi és fogorvosi juttatás az egész család számára, 30 nap fizetett szabadság, belefizetnek a lakbérbe (1019 dollárt – mi ennél sokkal kevesebbet fizetünk amúgy), ingyenes étkezés stb. Viszont, ha belépsz, nincs próbaidő, 4 évig nem hagyhatod el őket és még 4 évig tartalékban vagy. Hogyha mégis otthagyod őket, az dezertálásnak számít és börtönbe kerülsz. Ezt nagyon át kell gondolni, de a kezdeti lelkesedés már azért kezd leapadni, így, hogy Ricsi utánaolvasott az árnyoldalainak is. Én főleg ilyen adminisztratív és ügyfélszolgálatos munkák után érdeklődtem.

Szóval egy jobban fizető állással megengedhetném magamnak, hogy mindenféle koncertekre járhassak pl. most február 11-én elmehetnék Sting és Paul Simon (a Simon és Garfunkelből) koncertjére, ahol a legolcsóbb jegy 50 dollárba kerül a lelátó legeldugottabb csücskébe. A színpad előtti jegyek meg 200 dollár magasságában vannak. De ez csak egy példa, bármilyen élőzenés koncertre elmennék, pl. nemrég fellépett Pink vagy Justin Timberlake is. Az biztos, hogy majd megnézünk valamilyen koncertet a Red Rocks Amphitheatre-ben. Ez egy szabadtéri színpad a sziklák közt, elég durván jól néz ki.
Red Rocks Amphitheatre
forrás:google


Jó lenne valahogy összeismerkedni a szomszédokkal is. Olyan Jóbarátokos feelingje lehetne, mert olyasmi a folyosónk :D Akiket eddig láttam, általában fiatalok voltak, mindig köszönnek és jófejnek tűnnek. Majd még kialakul valahogy. :)

A napi rutin is változott. Most már a Denver Post előtti buszmegállóban szoktam várakozni és általában mindig más emberekkel. Ez a Denver Post az itteni napilap és az épületükön fut egy szalag a legfőbb hírekkel, úgyhogy azokat szoktam olvasni míg várok a buszra. Így maradok naprakész.

Mivel nincs rólunk új kép, ezért mutatok pár régebbit :D
Napszemüvegben Chicagoban
Olyan kalapban, amibe 4 sör fér el
Sartin öszvértúrán

2 comments:

  1. Nekem az a rész tetszik,hogy a szüleid nem öregszenek....na meg a többi is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anyu te vagy az? :D de ha nem is, akkor is köszi! :D

      Delete