Tuesday, June 30, 2015

Június

Június jó hónap szokottt lenni. 3-án volt a szülinapom. Ricsitől kaptam egy finom tortát, 21-es gyertyákkal. Kicsit rosszul esett, hogy már 25 leszek/vagyok, de nem tudtam, hogy ennyire hangoztattam :D Rita és Bálint is megleptek, kaptam tőlük egy Barnes&Noble utalványt, ami egy könyvesbolt, sokszor megyek oda szabadidőmben könyveket szagolgatni :D Na jó, nem csak szagolgatni. Megleptek egy kis pinátával is, ami olyan aranyos, hogy nem volt szívem szétverni. Majd a lakásukhoz tartozó medencében pancsoltunk, mikor Ricsi, aki nagyon szeret víz alatt úszni, úgy döntött, hogy víz alatt átúszik a medence másik oldalára, de nem vette észre, hogy már végetért a medence és még egy utolsót lendített, végül jól lenyúzta az orrát és a homlokát :D Majd mikor felbukkant a víz alól, első gondolatom az volt, hogy mitől iszapos a homloka, mert ugye én meg nem látok távolra, aztán láttam a Ricsi elől menekülő gyerekeket :D Már begyógyult egyébként a feje, de amíg sebes volt, mindenkinek azt mondtam a munkában, hogy kicsit összevesztünk. :) 
Munkában meg G 4-én megtudta, hogy szülinapom volt és beordította a hangosbemondóba, hogy boldog szülinapot, Agi. Már végre Aginak hívnak :D De úgy írják, hogy "Agie"
Ritáékkal moziban is jártunk és a Jurassic World-öt néztük meg 3 D-ben. Azt kell, hogy mondjam, nagyon tetszett a film. Érdemes megnézni. Persze, voltak benne érdekes jelenetek, pl. a főszereplő nő végig magassarkúban menekült a dínók elől. Vagy az egyik jelenetben, mikor a Pteranodonok kitörnek a "kalitkájukból" és az egyik menekülő fickó először a koktéljait megfogja és úgy kezd rohanni :D
Elmentünk fürödni az Aurora Reservoir-ba Zsuzsiékkal. Tavaly jártunk a Cherry Creek Reservoirnál éppen júniusban. Az amcsik egyik kedvenc kikapcsolódási módja a "barbecue-zás". Ezt művelik a strandoknál is. Odaviszik a hatalmas grillezőket és óriási steakeket sütnek. A mellettünk lévő család hangfalakat is hozott magával. :) Ha épp nem sikerül lefoglalniuk egy ún. "picnic shelter-t", akkor előveszik a "truck-jukból" az asztalt és székeket :D Ja és igen a jég, az a legfontosabb :D Zsuzsiék is hoztak magukkal hűtőtáskát, amibe aztán meg kellett állnunk jeget venni. Ezért itt nem is lenne érdemes lángost árulni, egyrészt nem lenne elég az adag, másrészt nem lehet lángost grillezni.
Írtam múltkor, hogy eltörték Ricsi bőröndjét, mikor utaztunk vissza. Képzeljétek, egyik nap egy hatalmas doboz várt ránk az postaládáknál. Küldtek egy majdnem ugyanolyat teljesen ingyen :D A színe, mérete és az alakja ugyanaz, csak más márkájú. Szóval, nagyon meg vagyunk elégedve továbbra is a Swiss légitársasággal.
Az időjárás elég szeszélyes, főleg forró mostanában, de néha hirtelen lezúdul egy nagy adag csapadék. Múltkor, mikor jöttünk haza, konkrétan árvíz kerekedett hirtelen.
Még NY-Zürich járaton megnéztem egy részt a Sonic Highways c. sorozatból. Rögtön a rajongója lettem, mert kedvenceim a zenéről, zenészekről szóló dokumentumfilmek. Ez arról szól, hogy a Foo Fighters zenekar ellátogat 8 különböző városba, ahol beszélgetnek ottani zenészekkel és végül az adott város egyik stúdiójában felvesznek egy-egy számot. Tehát a Foo Fighters új albumának, melynek a címe szintén Sonic Highways, mind a 8 számát 8 különböző helyen vették fel és mindegyik számban játszik egy vendégzenész is. Eddig láttuk a Chicago, Washington D.C., Los Angeles és Seattleben forgatott részeket. Leírva lehet, hogy száraznak tűnik, de nagyon élvezetes és jó hallani régi történeteket Joan Jett, Buddy Guy vagy Josh Homme szájából. Azt olvastam, hogy a következő évadot majd Angliában forgatják. Ja és augusztus 17-én megyünk Foo Fighters koncertre, yeaaah :)
Na és hogy a munkát is megemlítsem... Ricsi sokkal jobban érzi magát a munkában, mióta visszajöttünk. A főnőkeinek nagyon hiányzott és most már jobban megbecsülik. Most péntekre kapott fizetett szabadnapot is, mert hogy július 4-i hétvége van. :)
Nálunk a SAL-ban kész bolondokháza van néha. A jó hír, hogy most már egyedül interjúztatok és veszek fel embereket. Volt néhány mellényúlásom is, pl. egy 50 év körüli nő, aki csak 4 napig bírta nálunk :D Egyik nap mondta ez az asszony, hogy ő nem érzi jól magát, mert hogy megfázott előző nap, mikor kint az üzlet előtt esőben ki kellett cserélnie a szemeteszsákot a kukában. Pontosan tudom, hogy mikor színészkednek és mikor mondanak igazat. Ennek a nőnek semmi baja nem volt, szerintem csak munkaundorral küzdött, de akkor nem is értem, minek jelentkezett. De az volt a vicces, hogy csak délután 4-től kellett dolgoznia 9-ig és 6-kor már haza akart menni. Hazaengedtem és többször nem is jött, csak a fizetéséért :D Aztán volt még egy 64 éves nő is, aki 1 hét után mondott fel, mert hogy talált jobban fizető állást. Amúgy még meg is ölelt és kérdezte, hogy még jöhet-e ide vásárolni :D Sikerült felvennem ügyes és értelmes középiskolásokat meg egyetemistákat. Most az egyik egyetemista fiú, nevezzük J-nek valamilyen krízisen mehet keresztül, mert kikérte a hétvégét, hogy megy Los Angelesbe. Hétfőn mikor meg kellett volna jelennie, nem jött be, ami nem vall rá. Épp dolgozott a legjobb barátja, nevezzük I-nek, akit még J ajánlott be, ő meg azt mondta, hogy úgy tudja, hogy J LA-be maradt  és hogy odaköltözött, mert nem jön ki a szüleivel. Próbáltam hívni J-t, de nem működött már a telefonszáma. Aztán J is keresett engem állítólag az üzleti telefonon, de az ügyes R, (aki kidobatta Moisest), véletlenül letette a telefont :D Aztán I később mondta, hogy sikerült beszélnie J-vel és hogy meggondolta magát és mégis visszajön Denverbe pénteken :D Csak hozzátenném, hogy itt nem hispán fiúkról van szó, még mielőtt valamilyen szappanoperás jelenet beugrana. Szóval, még nem tudom, mi lesz a sorsa, de üzentem neki, hogy hívjon be az üzletbe vagy majd jöjjön be személyesen és megbeszéljük. Meg ugye G véleményét is ki kell kérnem. Szóval hétfőn már nagyon elfáradtam fizikailag is meg pszichológusként is :D Aztán, olyan vicces dolgok is történtek, hogy az egyik pénztárosunk fejére ráesett egy doboz Maseca, ami kukoricaliszt :D Alig tudtuk őt kiporolni és a haja olyan volt, mintha őszülne.
Ja és akkor még nem is mondtam az új fiút, akit G-nek kell betanítania. Ezt a fiút benyomták most hozzánk, hogy G faragjon belőle store managert, mert a szülei jóban vannak a családdal, akié az egész SAL láncolat Coloradoban. Mint már tudjátok G nagyon szétszórt egyén és egyszerre csak egy dologra tud koncentrálni. Most épp ez a fiú az. Rajta kívül mindenről megfeledkezik, pl. nem rendelt tejet és nem volt egyetlen gallon tej sem az üzletben :D Most nevető fejet rakok ide, de elég gáz volt és a vásárlók nagyon mérgesek voltak. Nagyon idegesítő volt, hogy az első napokban nem lehetett hozzászólni, nem tudtam a számítógéphez jutni, mert állandóan kis előadást tartott az új fiúnak az irodában. Már a fiút sajnáltam, hogy ezt mind végig kell hallgatnia. :D Nem tudom, meddig marad ez a fiú. Én kezdek ettől a helyzettől kikészülni. Mostanában sms-ben szoktam G-t figyelmeztetni néhány dologra, amit nem lenne jó elfelejtenie :D
Ricsi mostanában modellezik. Ja és vettünk tévét is, adás az nincs. Meg Ricsi vett ilyen 90-es évekbeli nintendót, tudjátok, még ezt a kazettásat és esténként néha Super Mariozunk :D Nekem a gyerekkoromból teljesen kimaradt a nintendó, most bepótolhatom :)
Ez most talán kicsit rövid lett, de ennyi történt csupán :)
A tortám

A virágom

Igen, Ricsi van a háttérben Baywatchos pólóban és Gellért fürdős úszósapkában

A pinyáta

Találkoztunk Mózessel



árvíz

árvíz

Nálunk kapható

Ezt küldtük el Ch-nek a szülinapjára

A lisztes baleset

Messerschmitt


Nintendó, előben nem tűnt ilyen koszosnak

1 comment:

  1. Örömmel látom h találtatok alkalmat az úszósapka használatára! :D

    ReplyDelete