Monday, October 6, 2014

Néhány dolog



Hahó! Na mi történt, máris új bejegyzés?! kérdezitek. Most írtam pár jegyzetet, amikből összehoztam eme rövidke élménybeszámolót :) Elkezdtem írni egy ilyen denveres bejegyzést is az egy év tapasztalatairól is, de kicsit megakadtam, majd megpróbálom azért összehozni.

Alakulnak a munkahelyemen a dolgok. Történt ugyanis, hogy Ch menedzsernek (aki egy nő-csak mert anyu nem tudta) a kétéves lánya eltörte a lábát, pontosabban a combcsontját és most ő 6 hétig nem fog dolgozni. Így én fogom őt helyettesíteni többé-kevésbé :) Persze annak nem örülök, hogy így járt Ch, mert arra a 6 hétre nem kap fizetést sem. Indított egy ilyen online alapítványt, ahol pénzt gyűjt arra az időszakra, mi is küldtünk neki egy keveskét. Mert a szegény kislány teljesen be van gipszelve, nem tud mozogni sem és hordozni kell mindenhova. Ilyesmi nekem is megfordult még múltkor a fejemben, hogy gyűjtök repülőjegyre, de elvetettük az ötletet végül :) Szóval már lement az első hét, ami eléggé mozgalmas volt. Egyik nap elküldtem Jennifert, aki egy tinédzser lány, hogy csinálja meg a pékrészleget, olyankor be kell menni a nagyon hideg fagyasztóba és előhozni a dolgokat. Hát ő bement és bezárta valamiért a fagyasztóajtót, aminek elromlott a kilincse és belülről nem lehet kinyitni. Eltelt kb. 10 perc mire rájött, hogy nála van a telefonja és előrehívott, hogy beszorult a fagyasztóba. Aaaaa, szegény nagyon meg volt fagyva, ezért ráadtam még egy kabátot és kiküldtem a napra kiolvadni. De most ha nincs nála a mobilja, akkor nekem nem jutna eszembe hátramenni és megnézni, hogy mi a helyzet vagy lehet, csak úgy 1 óra múlva mérgesen, hogy mi a fene tart ilyen sokáig. Szerencsére, nem öltem meg senkit. Aznap beszorult még Heather is, akinél már betelt a pohár és rá két napra fel is mondott. :/  Aztán van az a fiú, akinek múltkor szívrohama volt, vele az a helyzet, hogy nemrég költözött ide Mexikóból és nem nagyon beszél angolul. Azon a napon viszont, mikor egyedül zártam, nagyon felidegesített, mert már olyanokat sem értett meg, amiket előtte már tudott. Nem tudtam vele kommunikálni, aztán már olyan apróságokkal is kikészített, hogy megkértem, hogy hozza nekem ide a moppot, ami nálunk azt jelenti, hogy hozod a moppot és a vödröt is vízzel, erre odahoz nekem csak egy száraz moppot -.- Na mindegy azóta most megint tud angolul :D Én is tudok már poquitot spanyolul ;)

Ja még az is történt munkában, hogy átrendeztük a raktárt és én valamiért egy raklap Pepsin vágtam el a szigetelő szalagot a snicceremmel, természetesen belevágtam az egyik Pepsibe, ami felrobbant és lefröcskölte a fejem :D Elég sokat nevettünk ezen.

Járt a boltban egy kb. tizenkét éves fiú a nagymamájával és sok cuccot vásároltak. Ugye nálunk lehet dobozokba pakolni és a nagymama mondta az unokájának, hogy hozzon dobozokat, a fiú meg teljesen kiakadt és kiabált, hogy ő nem fog dobozokkal utazni a buszon, az milyen ciki. Erre a nagymama mondta, hogy hívnak taxit. Úgy megrángattam volna azt a fiút :D

Átjöttek hozzánk a magyar bajtársaink is, elég nehéz összehangolnunk a szabadidőnket, mert mindig dolgozunk és mindig különböző időben. Készítettem egy hidegtálat, meg vettünk töksört, vagyis tök ízesítésű sört, mert most mindent azzal ízesítenek így a Halloweenhez közeledve, de mondjuk én nem éreztem benne a tököt. Aztán Bang! társasjátékot játszottunk, jeee. :)

Nálunk most a következő lépés egy jobb autó vásárlása lesz. Nagyon tetszik a Ford Escape, ami már terepjáró, de nem az az anyahajó méretű még. Használtat szeretnénk venni és részletre ;)

Vasárnap, október 5-én, elkirándultunk egy Castle Rock nevű városkába, ami arról híres, hogy egy érdekes sziklaképződmény húzódik ott, aminek a tetején egy amerikai zászló lobog. A tetején található még egy csillag is, amit Hálaadáskor meggyújtanak :) Szép kis hely, feltúráztunk a sziklához, visszafelé elhoztunk egy kis kaktuszt is, remélem megmarad :) Aztán betévedtünk egy nagyon érdekes antikváriumba, majd a képeken láthatjátok, miket lehetett ott kapni :) Találkoztunk egy apukával, aki a két gyerekével ment oda föl, kiderült róla, hogy 20 éve költözött ide Moszkvából. Igazából mindegyik túrázó köszönt nekünk, de ezen már nem is csodálkoztunk :)

Ne felejtsetek el jelentkezni a zöldkártya lottóra, ezen az oldalon lehet október végéig. 
Castle Rock a távolban
antikvárium
sas ami pontyot kap el egy god bless americás földgömbön
ekkora szivárvány látszott az ablakunkból
hidegtál


No comments:

Post a Comment